Minela Vilić stručnjakinja je za marketing i komunikacije, sa više od 16 godina radnog iskustva u ovim oblastima. Po profesiji komunikologinja i PR, što izdvaja i kao svoju najveću strast u radu – pisanu riječ i komunikacije.
Bogato agencijsko iskustvo u različitim sferama marketinga, organizaciji događaja kojih je realizirala stotinama, vođenju PR, Digital i Social timova, koordinaciji u izdavaštvu lifestyle i stručnih magazina, upravljanju ključnim klijentima, networkingu, edukaciji, javnim nastupima, izrazitim prodajnim i pregovaračkim sposobnostima, odličnim odnosima s medijima, samo su dio vještina, onoga što je obilježilo njenju dosadašnju karijeru i što je odlučila unaprijediti osnivanjem vlastite komunikacijske agencije.
Kako je uopće nastala ideja o osnivanju MiVi Communications i što je bio pokretački trenutak?
Komunikacije su moj život, još od druge godine redovnog studija aktivno sam u radnom odnosu i cijelim tim putem do danas znala sam što želim raditi, da će taj put obilježiti komunikacije i da će biti blisko vezane i za moju životnu misiju.
Moje krize u smislu stagnacije i potrebe za nekom vrstom promjene u okruženju, novim radnim zadacima, daljem razvoju i učenju traju sigurno pet godina, a onda se desila i pandemija izazvana virusom COVID-19, gdje sam u onom prvom valu izolacije konačno imala sve vrijeme samo za sebe i razmišljanje o daljem razvoju karijere. Nažalost, pandemija je već u samom startu utjecala negativno na našu industriju, ostali smo bez posla i to je zapravo bio ključni trenutak, kada sam započela kreiranje priče i strategije što bi to bila moja agencija, koje usluge bih stavila u fokus, što su to moje najveće strasti u ovom poslu i sve ono što danas zapravo i jesmo.
U tom momentu znala sam dvije stvari: da će se zvati MiVi Communications i da će PR biti prvi fokus.
MiVi Communications je mlada agencija i sudeći po Vašem pristupu, drugačija?
Iz dosadašnjeg iskustva i rado to uvijek naglasim, moja najveća prednost uvijek je sam pristup poslu, strasti koje me vode kroz svaku strategiju, kampanju, način na koji živim svaki brend, posvećenost klijentu i energija sa kojom se povezuju osobe iz tog lanca suradnje. Najčešće mi se klijenti jave i kažu, “želimo raditi s vama jer imate posebnu energiju i pristup poslu, što jako cijenimo”… To bih izdvojila kao prvo, a ono što je strateški u MiVi Communications jeste da smo agencija potpuno nove generacije brendova, koji trebaju nove, brze i drugačije načine postizanja rezultata. Kreiramo jedinstvene komunikacijske strategije i iskustva brenda koja mijenjanju način na koji ljudi misle, osjećaju i djeluju. Takvim pristupom postižemo zapravo ono što treba i našim klijentima: da su ubjedljivi, utjecajni, kreatori mišljenja i sadržaja, i zapravo proizvođači jedinstvenih iskustava.
Koje usluge izdvajate u svom portfoliju?
Ranije sam navela da nam je prvi fokus na PR-u, odnosima s javnošću, PR eventima, kriznim komunikacijama, copywriting-u, content marketingu, Digital & Social i na koncu consulting-u. U tom miksu integrisanih komunikacijskih kanala, usluga i alata želimo biti povezani strateški i partnerski sa našim klijentima. Podrška smo im u upravljanju orijentiranom na tržište i kupce/korisnike usluga, u svim procesima brendiranja i pozicioniranja, integrisanim komunikacijskim strategijama, procesima digitalne transformacije, inovacijama, marketingu i prodaji.
Iza vas su stotine realiziranih projekata i događaja. Na kojim projektima sada radi MiVi Communications?
Ono što je posebno bogatstvo kroz sve ove godine mog djelovanja u industriji jeste networking koji mi je donio u samom startu i najbolje poslovne partnere iz regiona.
MiVi Communications pored gore navedenih usluga agencije razvijat će i tri potpuno različite komunikacijske platforme na području BiH.
Naime, ekskluzivni smo partner agenciji Apriori World sa kojom ćemo razvijati i organizirati najveću međunarodnu strukovnu – PRO.PR konferenciju, a 19. po redu će se ove godine održati u Sarajevu.
Nositelji smo franšize za BiH projekta “Odabrale mame”, koji je zapravo prvo istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama u kojem ocjene daju isključivo mame.
I na koncu, partner smo vodećoj komunikacijskoj platformi za poduzetnice i korporativne žene Women in Adria.
Dakle, mnogo različitih sfera, ciljnih skupina i kanala putem kojih ćemo dodatno našim klijentima da pružamo mogućnost promocije i komunikacije do njihovih kupaca.
Što biste za kraj izdvojili kao poruku, iz lične i poslovne perspektive, s obzirom na to da živite svoj posao?
To ćete pronaći na našoj web stranici www.mivicommunications.com, jer ukratko kaže sve što je i moja životna i poslovna misija – “Svakog dana trebamo živjeti i raditi prema osnovnim vrijednostima: težnji da budemo izvrsni, slobodi da budemo radoznali, hrabrosti da činimo pravu stvar i posvećenosti na putu poboljšanja našeg društva”.