U četvrtak i petak, 18. i 19. maja, održan je drugi Social Media Summit, najvažniji događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.
Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja na društvenim mrežama iz BiH i regije – kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.
Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3, NFT i Metavers, Cybersecurity, Trends in Social Media…
Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.
Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost… Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.
Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.
“Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolazi“, naveo je Perkin.
Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.
“Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža”, izjavio Admir Drinić, CEO Telemach BH.
Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.
“Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi”, poručila je Adisa Kušundžija ispred Turističke zajednice Kantona Sarajevo.
Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup – nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima – koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…
Dobitnici Digital Cup su:
Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja – NLB Banka Sarajevo;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja – dm drogerie markt BiH;
Nagrada u kategoriji najbolja Instagram kampanja – Grand kafa;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture – Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo;
Nagrada u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja – Lutrija BiH;
Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja – Telemach BH;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda Argeta veggie;
Nagrada u kategoriji najbolji podcast – Emela Burdžović/N1;
Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera – Grand kafa;
Nagrada u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja – Avon;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja – Hemofarm;
Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja – BH Telecom;
Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja – Avene.
Dobitnici Influencer Award su:
1. Najutjecajnija ženska influencerica – Hana Hadžiavdagić
2. Microinfluencer godine – Mirela Redžić
3. Beauty influencer – Samra Menzilović
4. Food influencer – Neno Svjetlanović
5. Tiktoker godine – Leonardo Lamon
6. Društveno najodgovorniji influencer godine – Brankica Raković
7. Najdraži izbor klijenta – Mirza Mustafagić
8. Fitness & Health influencer – Ana Bavrka
9. Fashion influencer – Erna Saljević
10. Travel influencer – Robert Dacešin
Pored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People's Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice www.socialmediasummit.ba dodijeljeno Hani Hadžiavdagić.
Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.
Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt, Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.
Medijski partneri: Faktor, Ladies In, InStore magazine, Oslobođenje, O – više od klika, Ultra magazin, FBL, Gracija, Radiosarajevo.ba, Furaj.ba, Bonjour.ba, Urban magazin, Dobar dan, Savjetnici, Poduzetnica, Nezavisne novine, Business magazin, Journal, Dalmatinski portal, Zdravi portal, Nova BH, OBN, Hayat, O kanal, RSG radio, Antena, Max media, Nova oprema, Total media, Led media, Connect media.
Organizator je marketinška agencija Altermedia.