Superbrands Worldwide, najveći svjetski nezavisni arbitar za brendiranje, dodijelio je Wiener osiguranju VIG titulu Superbranda. Time se Wiener osiguranje pridružilo velikoj globalnoj Superbrands porodici kompanija koje su zahvaljujući kvaliteti, pouzdanosti, povjerenju i različitosti zasluženo osigurale status vrhunskog branda kojem potrošači vjeruju.
Superbrands nagrade dodeljuju se u okviru vodeće međunarodne branding organizacije sa sjedištem u Velikoj Britaniji koja identificira brendove u skladu sa četiri odlike: kvalitet, pouzdanost, različitost i emotivni učinak te odaje priznanja najviše ocjenjenim nacionalnim brendovima u 90 zemalja svijeta. Projekat i dodjela Superbrands priznanja u Bosni i Hercegovini je nakon višegodišnje pauze od ove godine ponovo aktivan, a izbor najuspješnijih brendova realizovao se u dvije faze. Prva faza obuhvatila je istraživanje javnog mnijenja odnosno tržišta potrošača od strane agencije Ipsos BiH, dok je druga faza obuhvatila ocjenu brendova od strane Stručnog vijeća koje čine priznati profesionalaci iz oblasti menadžmenta, marketinga i prodaje unutar domaćih i inostranih kompanija te medija i ostalih stručnih organizacija.
Prema definisanom procesu samo 1% od ukupnog broja prisutnih brandova na tržištu ostvaruje mogućnost da bude dijelom projekta te komunicira žig i zvanje Superbrands. Titula Superbrands BiH 2023. potvrđuje da je navedeni brend visoko kvalitetan i pouzdan proizvod ili usluga koji potrošaču pruža sigurnost da će odabirom Superbrands marke učiniti najbolji mogući odabir za sebe i svoju porodicu.
„Posebna je čast biti dio prestižnog društva koje okuplja najprepoznatljivije tržišne marke u našoj zemlji i svijetu. Tokom proteklih nekoliko godina trudili smo se da unaprijedimo kvalitet naših usluga uvijek imajući u vidu svijest o našem brandu i njegovim vrijednostima. Zahvalni smo što su potrošači i stručna javnost to prepoznali i odlučili nam dodijeliti titulu Superbranda. Uz ogroman podsticaj koje nam svako priznanje donosi, siguran sam da ćemo uspješno nastaviti svoj put i opravdati ukazano povjerenje” – istakao je ovom prilikom Borislav Doder, generalni direktor Wiener osiguranja VIG.
Slađana Vranac, direktorica Superbrands Bosna i Hercegovina dodala je da ovaj projekat, pored toga što vrednuje one tržišne marke koje vode računa o kvalitetu proizvoda i usluga i potrošaču u svakom smislu riječi, ima za cilj i da promoviše samu disciplinu brandinga, da edukuje tržište te da usmjeri i da podsticaj tržišnim markama da na tržištu djeluju još kvalitetnije i bolje.
Kao dio vodeće osiguravajuće grupacije u Evropi, Vienna Insurance Group, Wiener osiguranje VIG posluje na preko 40 lokacija u Bosni i Hercegovini pružajući svojim klijentima najširi portfolio osiguravajućih proizvoda i usluga, od finansijskog savjetovanja do odabira odgovarajuće osiguravajuće zaštite.