Uz povećanje isporuka od 15 posto, Porsche je uspješno završio prvu polovinu 2023. godine. Proizvođač sportskih automobila predao je 167.354 vozila kupcima širom svijeta. „Nakon prvih šest mjeseci možemo biti zadovoljni našim rezultatima isporuke“, izjavio je Detlev von Platen, član uprave za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porasli smo u svim prodajnim regijama.“
Evropa i Njemačka sa visokim dvocifrenim rastom
U Evropi, Porsche je isporučio 36.574 vozila u prvoj polovini godine, što predstavlja rast od 23 postou odnosu na isti period prethodne godine. Na domaćem tržištu Njemačke svoje vozilo je moglo dobiti znatno više kupaca nego u istom periodu prethodne godine: 17.118 jedinica odgovara povećanju od 24 posto. U Sjevernoj Americi povećanje je također u dvocifrenom rasponu. 41.937 isporučenih vozila znači povećanje od 12 posto. Uprkos tekućem izazovnom okruženju, Porsche je isporučio 43.832 vozila u Kini od januara do juna – povećanje od 8 posto. Na inostranim tržištima i tržištima u rastu, kupcima je predato 27.893 vozila, što odgovara porastu od 16 posto.
911 ostaje omiljeni model kupaca u jubilarnoj godini
SUV-ovi su i dalje među najpopularnijim modelima među kupcima Porsche-a: Porsche Macan je isporučen 47.755 kupaca (+26 posto). Cayenne je isporučen 46.884 puta (+12 posto).
Ikona sportskog automobila 911, koja ove godine slavi svoju 60. godišnjicu, i dalje je veoma popularna među kupcima: 911 je isporučen ukupno 26.124 puta (+21 posto). 17.991 kupac preuzeo je potpuno električni Taycan u prvoj polovini godine (-5 posto). Električni sportski automobil je i dalje bio više pogođen od ostalih serija nedostatkom dijelova.
Luksuzna limuzina Panamera imala je 17.565 isporuka (+13 posto). Modeli 718 Boxster i 718 Cayman zabilježili su 11.035 isporuka (+13 posto).
„Rast usmjeren prema vrijednostima glavni je prioritet za Porsche,“ kaže Detlev von Platen. „Nastavljamo da se fleksibilno pozicioniramo jer je globalna ekonomska situacija i dalje izazovna. Za Kinu, posebno, težimo dobrom balansu između ponude i potražnje u skladu s našim luksuznim pozicioniranjem.“