U ulici koja je već prepuna kulture i mode (BKC, Narodno pozorište, Revolt Clothing, Atelje 71 su samo neki od njih) butik Stitch 22 Galerija nalazi svoj dom. Ova radnja rezultat je decenije razvoja i rada sa bosanskohercegovačkim pletiljama u koje je svoje srce i dušu uložila Nadira Škaljić Mingasson, osnivačica i kreativna direktorica.
Stitch 22 Galerija je, na neki način, potomak Udruženih, nevladine organizacije čije članice, njih 200, koriste svoje tradicionalne vještine pletenja, heklanja i veza kao izvor prihoda pletući za međunarodne brendove. Sada njihovi originalni proizvodi, dizajnirani u sarajevskom ateljeu i napravljeni u toplim domovima Bosanki i Hercegovki, stižu na ulice Sarajeva.
Stitch 22 Galerija je više od trgovine, to je mjesto u kojem se daje drugi dah tradiciji koja je svojstvena bosanskohercegovačkoj kulturi, ali i mjesto koje otvara svoja vrata zadivljujućim radovima bh. umjetnika i zanatlija. Glavni koncept koji objedinjuje sve komade, radove i događaje koji će biti predstavljeni u ovom butiku su održivost, ekonomsko i društveno osnaživanje i umjetnost.
“Kao način da ostvarimo ciljeve koje smo si postavili u pogledu održivosti i ekologije, u našem butiku kreirali smo kutak Zero Waste. Prostor u kojem izlažemo naše kreacije napravljene samo od komadića vune koji su ostali iz prethodnih kolekcija, vune koja bi se tradicionalno bacala. Na ovaj način ne samo da možemo smanjiti količine ukupnog otpada koji proizvodimo, već i našim klijentima ponuditi pristupačniji izbor komada koji zadržavaju isti visok kvalitet koji zahtijevamo od sebe. Svi komadi Zero Waste kolekcije su unikatni“, kaže Škaljić Mingasson.
“Posvetili smo jedan kutak i bosanskohercegovačkoj dizajnerici sa međunarodnom adresom, Naidi Begeti. Svojom strašću za istraživanjem teksture i strukture, Naida Begeta daje život mnogim oblicima funkcionalnih, suvremenih torbica KAO PAO SHU. Njena sposobnost da primijeni strukturnu i nekonvencionalnu teoriju dizajna na modu temelj je njenog kreativnog procesa, a rezultat su organska dizajnerska djela koja zrače samopouzdanjem i uzbuđenjem, ali i svestranošću i bezvremenošću“, dodaje.
Posebno mjesto u Galeriji zauzima novolansirani brend Udruženih Wooly Rouge. Jedinstvenost brenda Wooly Rouge leži u sinergiji umjetničkog i zanatskog aspekta. Svaki proizvod odiše skladom, elegancijom i kreativnošću. Oslobođena od predrasuda, Wooly Rouge zajednica plete priče koje prevazilaze modu i u kojima svaki bod oličava autentičnost.
“Želimo da ova radnja bude svjetionik za sve ljubitelje umjetnosti i kulture, ljude koji cijene kvalitetnu modu koja ima svrhu, koji znaju cijeniti ljepotu naših prediva, koji su svjesni ekoloških i društvenih izazova našeg vremena i regije. Mjesto za ljude koji žele svoj novac uložiti na kvalitetnu odjeću koja će trajati cijeli život i koja će Bosanke i Hercegovke izdići na povoljnije mjesto u društvu“, poručuje Škaljić Mingasson.
Otvorenje butika Stitch 22 Galerija najavljeno je za petak, 15. marta, u 18 sati.