Mile Kekin i Darko Rundek obradili su klasik Hladnog piva “Trening za umiranje”.

“Trening za umiranje napisao sam s dvadeset godina i već dugo ju želim ponovno snimiti. Ne zato što joj nešto fali u žestokoj punkerskoj verziji s Džinovskog, nego sam ju htio opet doživjeti prvi put. Zato mi je bio potreban gost koji će ‘Treningu’ dati novu dimenziju i patinu. Sjetio sam se odmah Darka Rundeka s kojim već dugo želim sarađivati. Čekao sam pravu pjesmu koja je, eto, konačno došla. Darko je pristao čim ju je čuo i svojom interpretacijom joj dao novi prepoznatljivi Rundekovski pomaknuti pečat”, izjavio je Kekin.

“Bilo mi je drago kad mi se Mile Kekin javio s idejom za saradnju jer ga cijenim kao autora, a osobito kao tekstopisca. ‘Trening za umiranje’ nisam poznavao u ranije objavljenoj verziji. Aranžman koji su mi Mile i Mark Mrakovčić poslali zvučao je poletno i autentično, mogao sam se poistovjetiti s glavnim junakom pjesme, pa sam s veseljem prionuo poslu i otpjevao u svom kućnom studiju uz matricu koju su mi poslali. Poslije smo još malo dotjerivali i razmjenjivali ideje kod njih u studiju, na zajedničko zadovoljstvo. Snimanje spota mi je također bilo ugodna igra, pa ako se i publici svidi – zaokružit će se jedna lijepa saradnja”, rekao je Darko Rundek.

Ovaj projekt potpuno je umjetnički zaokružio videospot. Mladi reditelj Dinko Šimac, s kojim je Kekin sarađivao prvi put, uložio je dva mjeseca rada da napravi ovo pravo malo remek-djelo.

“Trening za umiranje je pjesma koju znam otkad znam za sebe jer se nalazila na jednoj od prvih kaseta koju sam imao. Iz tog sam razloga osjetio veliku odgovornost i prema pjesmi, ali nekako i prema sebi da pokušam napraviti spot koji će biti nešto posebno. Mile i ja smo krenuli od ideje road tripa – koja je već mnogo puta obrađena. No, u našem slučaju, road trip se pretvorio u alegoriju vožnje kroz život i ustrajnosti kod težih životnih situacija. O kretanju naprijed i bijegu. Pomislio sam da je to savršena prilika da ‘smanjimo’ Mileta i Darka u minijature i smjestimo ih u porodičnu kuću, u male autiće i među igračke. Svojevrsna ‘Priča o igračkama’, ali uz veću dozu mraka”, kaže reditelj Dinko Šimac.