Mjesec i po dana nakon što je završio na drugom mjestu ovogodišnje Eurovizije, Baby Lasagna publici je predstavio novu pjesmu. Istarski muzičar i ovog puta uspio je iznenaditi obožavatelje i ponuditi im ljetni hit kakav nisu očekivali. U jeku najave velike europske turneje “Meow Back”, zakazane za proljeće 2025., koja će obuhvatiti sveukupno 26 nastupa u 20 zemalja, u novoj pjesmi “And I” Lasagna je usporio ritam i predstavio retro imidž.

Foto: Elizabeta Ružić

Uz više od 50 miliona sveukupnih streamova pjesme “Rim Tim Tagi Dim” koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 miliona slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pažnja koju je pred izlazak privlačila pjesma “And I” ukazuje na to da se interesovanje za muzikom Baby Lasagne samo povećava.

“Pjesmu ‘And I’ zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje”, izjavio je Baby Lasagna pred izlazak singla. “Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma ‘And I’ jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na ‘novo lice lazanje’. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta – to prepuštam slušateljima.”

Spot za novu pjesmu Baby Lasagne, nadahnut retro estetikom pedesetih, režirala je njegova zaručnica Elizabeta Ružić, svestrana umjetnica koja je bila zadužena i za vizuale tokom Eurosonga.

Nakon što su u rekordnom vremenu rasprodani koncerti širom regije, Baby Lasagna je nedavno najavio svoj prvi koncert u Bosni i Hercegovini, koji će se održati u sarajevskom Domu mladih 4. oktobra 2024. godine.