Simon Porte Jacquemus, poznat po svojoj sposobnosti da stvori modnu priču koja nadmašuje granice konvencionalnog, ponovo je oduševio ljubitelje mode s novom kolekcijom za proljeće 2025. Ova revija, održana u sklopu Sedmice muške mode u Parizu, označava povratak Jacquemusa na službeni raspored nakon nekoliko godina fokusiranja na revije na specifičnim lokacijama. Iako je kolekcija uključivala i muške i ženske komade, jasno je da je Jacquemus ponovo usmjerio svoju kreativnost na ono u čemu je najbolji – dizajn odjeće za žene.

Kolekcija pod nazivom La Croisière (Krstarenje) nosi jasne naznake visoke mode, s elegantnim i sofisticiranim krojevima koji odražavaju duh prošlih vremena, dok istovremeno unose moderan pečat. Revija je održana u stanu francuskog arhitekte Augusta Perreta, remek-djelu art déco arhitekture, što je dodatno podcrtalo nostalgičnu, gotovo filmsku atmosferu događaja. S prostorom je usklađena cijela kolekcija, od odjeće do pokreta modela, čineći svaki korak modela poput plesnog ritma uskim hodnicima stana.

Na reviji su dominirali modeli koji su nas podsjetili na zlatno doba visoke mode, ali s modernim twistom. Oversized kaputi, puf rukavi i voluminozne suknje stvorile su ugođaj koji je podsjećao na kreacije velikih couturiera poput Diora i Balenciage, ali sa specifičnim Jacquemus prepoznatljivim potpisom. Dodatak crno-bijelih pruga, tačkica i zebrastih uzoraka donio je savremeni pečat visokoj modi, stavljajući je u 21. stoljeće, no bez gubitka elegancije prošlih desetljeća.

Jacquemus je uspio savršeno spojiti nostalgičnu ženstvenost s modernim elementima, stvarajući kolekciju koja je istovremeno sofisticirana i jednostavna. Vrijedi spomenuti da su reviju nosile Christy Turlington, Adriana Lima, Eva Herzigova, Irina Shayk i Mona Tougard, a u publici je, uz imena poput Tyle, Audrey Tautou, Carle Bruni, Laetitie Casta, Tine Kunakey, bila i Pamela Anderson. Također, revija je, kako je i najavljeno, u cijelosti snimljena iPhoneom 16 Pro Max.

Pamela Anderson

Poseban trenutak ove revije svakako su bile tenisice u sklopu saradnje s Nikeom – poznate Moon Shoe, koje su prvi put predstavljene 1972. godine. Revija je imala i posebnu atrakciju u obliku retro stila, gdje su tenisice u žutoj nijansi s prepoznatljivim Waffle potplatom usmjerile pažnju na retro sportski šarm, ali prilagođene Jacquemusovoj estetici.

Za Jacquemus je oduvijek bilo važno povezivanje mode s atmosferom određenog trenutka, a ova revija bila je odraz toga. Sudeći po atmosferi stana i kolekciji koja se činila kao odjek prošlih vremena, ali s nesumnjivim modernim twistom, Jacquemus je odlično balansirao između visoke mode i svojstvene svakodnevne elegancije koja je zaštitni znak njegove marke.

Ova kolekcija bila je najbliža visokoj modi koju smo dosad vidjeli od Jacquemusa, a uz izvanredno osmišljene detalje, lokaciju i atmosferu, revija je zasluženo bila jedan od najistaknutijih trenutaka Sedmice muške mode u Parizu. Iako je revija bila zamišljena u retro stilu, ona je ujedno bila i pogled u budućnost mode, s naglaskom na inovativne saradnje i moderne, nosive komade.