L’Oréal je i ove godine na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology, održanoj sredinom juna u Parizu, predstavio seriju Beauty Tech inovacija dizajniranih kako bi omogućili „ljepotu za sve“. Inovacije uključuju pametne i održive beauty novitete i digitalne usluge, kao i dijagnostičke uređaje koji rade na temelju digitalnih podataka – za inkluzivnu, personaliziranu i virtuelnu ljepotu.
Rješenja u središtu pažnje na izložbenom štandu L’Oréala pokazala su stručnost i znanje kompanije u korištenju snage podataka, tehnologije i umjetne inteligencije, kako bi potrošači bili bolje informirani i dobili pristup beauty proizvodima i uslugama prilagođenim njihovim specifičnim potrebama.
„Ove godine na VivaTech-u predstavili smo izuzetne Beauty Tech inovacije koje imaju snažan pozitivan učinak“, izjavio je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor L’Oréal Grupe i dodao: „Raspoređivanjem naših resursa u tehnologije koje demokratiziraju pristup pametnijoj i održivijoj ljepoti, omogućujemo svima ravnopravnije uživanje u ljepoti po vlastitim uslovima.“
Inkluzivna beauty tech rješenja, dijagnostički alati, personalizacija i održivost
Shu Uemura BROW MAGIC je lagani, ručni elektronički aplikator za šminkanje koji korisnicima omogućava personalizirani izgled obrva kod kuće za nekoliko sekundi i to na temelju prirodnih crta lica i obrva. Koristeći L’Oréal ModiFace AR tehnologiju, Shu Uemura BROW MAGIC skenira lice korisnika i daje preporuke za microblading, mikrosjenčenje ili efekte popunjavanja.
La Roche-Posay SPOTSCAN je uređaj za analizu kože razvijen u saradnji s dermatolozima i namijenjen koži sklonoj aknama i nepravilnostima. Pokrenut umjetnom inteligencijom, SPOTSCAN analizira kožu korisnika i preporučuje personaliziranu rutinu njege.
Giorgio Armani META PROFILER™ je prvi uređaj takve vrste koji pruža vrlo preciznu dijagnostiku kliničkih znakova starenja kože uključujući UV oštećenja, crvenilo, proširene pore, nedostatak hidratacije i fine bore. Koristi 12 sopstvenih algoritama i bazu podataka od preko 100.000 slika za pružanje uvida zasnovanih na podacima i preciznijiju dijagnostiku.
KERASTASE K-SCAN je prvi optički čitač za kosu i vlasište koji koristi tri vrste svjetla (bijelo, unakrsno polarizirano i UV) za analizu svih tipova kose. Uvid u stanje kose (uključujući gustoću kose, promjer vlakana kose, zdravlje vlasišta i perut) pruža mogućnost odabira adekvatne kombinacije proizvoda, savršeno prilagođene potrebama svakog korisnika.
Uz ova rješenja, na VivaTechu su predstavljeni i L'Oréal Paris COLORSONIC za bojenje kose kod kuće bez nereda, Maybelline Beauty App makeover, Lancôme HAPTA, ručni, pametni aplikator za šminkanje za korisnike s ograničenom pokretljivošću šaka i ruku i WATER SAVER iz L'Oréal Professionnel linije koji je do danas napravio uštedu od preko 42 miliona litara vode.
„Danas nam tehnologija i nauka omogućavaju ne samo da našim potrošačima ponudimo usluge koje odgovaraju njihovim neispunjenim potrebama, već i da se transformiramo, od istraživanja, preko ljudskih resursa, do proizvodnje ili maloprodaje, a kako bismo dizajnirali budućnost ljepote“, rekla je Barbara Lavernos, zamjenica izvršnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L'Oréal grupi.
L'Oréal pruža priliku mladima kako bi njihove inovativne ideje postale dio budućnosti ljepote
Na ovogodišnjem VivaTech-u, L'Oréal je bio domaćin finala 31. Brandstorm takmičenja za studente, s temom “Crack the new Codes of Beauty“. Ove godine je u ovom jedinstvenom, digitalnom iskustvu učenja učestvovalo rekordnih 92.000 kandidata iz 72 zemlje. U finalu su timovi iz gotovo svih dijelova planete žiriju Brandstorma predstavili svoje inovacije inspirirane AR, VR, AI i Metaverse tehnologijama. Danas je Brandstorm integriran u nastavni plan i program gotovo 100 univerziteta širom svijeta i akreditiran je od strane EOCCS-a kao online kurs.