Na Sarajevo Film Festivalu predstavljena je saradnja između brenda L’Oréal Paris i dizajnera Marka Fehera, inspirisana slobodnom, jakom, samostalnom i samosvjesnom ženom. Ovu saradnju bh. javnosti je predstavila Olja Lević, regionalna ambasadorica brenda L’Oréal Paris.
Kao višestruko nagrađivani dizajner, Marko Feher prepoznatljiv je po svojoj sposobnosti da modu pretvori u snažno sredstvo komunikacije, prenoseći važne poruke kroz svoje kreacije. Njegov rad nije samo rezultat izuzetnog talenta i vještine, već i izraz njegovih duboko ukorijenjenih uvjerenja i društvene svijesti.
Inspiraciju za haljinu koju je kreirao, Marko je pronašao u kontrastu između nježne ženstvenosti i snage koja dolazi iznutra. Crvena haljina, koja je postala zaštitni znak ovog događaja, nije samo zaštitna boja L’Oréala, već svojim dizajnom i pokretom šalje poruku o moći i vitalnosti žene.
Marko je crvenu boju izabrao s namjerom da istakne hitnost i ozbiljnost pitanja ravnopravnosti i borbe za prava žena. Fluidnost haljine simbolizira slobodu i kretanje uprkos njenoj „težini“ i preprekama, dok njena intenzivna crvena nijansa predstavlja žensku hrabrost, strast i odlučnost. Ova kreacija je mnogo više od modnog komada – ona je manifest snage i ljepote.
Brend L’Oréal Paris želio je da istakne svoju podršku ženama u našoj regiji, kao i da ih inspiriše, edukuje i ohrabri da vjeruju u sebe. Već duže od jednog vijeka, ovaj brend osnažuje žene širom svijeta, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoji posljednja naučna izvrsnost i neprekidne inovacije, tako i kroz inicijative i partnerstva koja unapređuju dijalog o jednakim pravima i samopouzdanju. Stoga, ovo partnerstvo s Markom Feherom slavi ljepotu i glamur na najvećem filmskom festivalu u regiji, doprinoseći jačanju temeljnih vrijednosti i osnaživanju žena na ovim prostorima.