Za Enu Dujmović, osnivačicu brenda Plusminus, profesionalni put na polju dizajna započeo je neplanirano, ali je rezultirao stvaranjem prepoznatljivog brenda koji spaja umjetnost, dizajn i individualnost. Priča Ene Dujmović u svijetu kreativnosti je, poput njenih kreacija, jedinstvena i inspirativna. Kroz godine predanog djelovanja, Plusminus je postao zaštitni znak različitih generacija – dovoljno snažan da pomogne u procesu potrage za ličnim izražajem, dovoljno klasičan da komunicira univerzalnim jezikom. O poetici odijevanja, o stvaranju u modnoj industriji i izazovima pokretanja vlastitog biznisa za junsko, 164. izdanje časopisa URBAN MAGAZIN, koje vas od subote očekuje na kioscima diljem BiH, govori modna dizajnerica Ena Dujmović.

Dosta žena je nesigurno u svoj izgled. Mislim da im mi u studiju popravljamo samopouzdanje i, naravno, činimo da lijepo izgledaju kroz naše odjevne kombinacije. Zapravo, ja ne vidim te sitne nesavršenosti kod ljudi i želim da im pomognem da se posmatraju u cjelini. Momenat da pomogneš da se ljudi kroz odjeću ili pristup osjećaju bolje je, po meni, jako važan. Bude mi drago kada ljudi to osvijeste. Zašto je odjeća važna? Vizualni smo tipovi. Zaigra nam srce kada vidimo nešto lijepo. Tako se predstavljamo. Tako privlačimo ljude, ukoliko vole isto. Prepoznajemo se kroz odjeću. Mislim da je estetika našeg brenda svima privlačna, to je čini univerzalnom. U studio dolaze tinejdžerke i žene u zrelim godinama jer je Plusminus priča za sve generacije. Prilagođavamo se različitim potrebama kupaca i radimo po mjeri. Važno je da brend ima avatara, idealnog kupca, onog kome kreiraš – a ja razmišljam o svima. To je tema koju još uvijek moram da analiziram. Starije generacije više cijene naš slow fashion i ručnu izradu. Danas je slow fashion u modi, ali malo brendova zaista živi to što prodaje. Malo brendova zaista jeste slow fashion, jer ne možeš to biti ako daš da se stvari proizvode u fabrikama“, kaže, između ostalog, osnivačica brenda Plusminus, Ena Dujmović, u razgovoru s Elmom Hodžić.

Novo izdanje časopisa URBAN MAGAZIN od subote, 15. juna potražite na kioscima diljem Bosne i Hercegovine!