Vilsonovo šetalište i stadion Grbavica u Sarajevu sinoć su bili domaćini šestog izdanja najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH, Audi B2B Run. Ova godina je bila posebna, jer je utrka po šesti put zaredom nastavila rušiti rekorde. Na utrci je učestvovalo 1.820 trkača iz više od 140 kompanija različitih industrija.
Utrka duga 5 kilometara godinama privlači ogromnu pažnju u poslovnoj zajednici i postala je nezaobilazni događaj za vodeće bh. i regionalne kompanije. Audi B2B Run promoviše sport, zdrav način života, podstiče motivaciju zaposlenika i olakšava neformalno druženje kolega izvan radnog vremena, te pruža priliku za upoznavanje sa drugim kompanijama. Osim toga, mnogi trkači upravo su na ovoj utrci napravili svoje prve korake u svijetu trčanja i inspirisani pozitivnom energijom sporta, počeli ga praktikovati u svakodnevnom životu.
CRS, VSTV i NSoft su najbrže bh. kompanije u 2023. godini
I ove godine mjerili su se pojedinačni rezultati, te najbrža trkačica bila je Irma Kristić iz kompanije NSoft, dok je titulu najbržeg trkača ponio Samir Halilović iz kompanije Catholic Relief Services (CRS).
Prvo mjesto u kategoriji malih kompanija osvojila je kompanija Catholic Relief Services (CRS), u kategoriji srednjih Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH, dok je među velikim kompanijama pobjedu slavila kompanija NSoft.
Posebno priznanje za Najfit kompaniju, odnosno kompaniju sa najvećim brojem učesnika, po peti put pripalo je timu Raiffeisen Bank BiH, čija je ekipa brojala rekordnih 170 trkača.
Ekipa portala Klix.ba donijela je pobjedu svojoj kompaniji u kategoriji najbrže medijske ekipe.
Također, i ove godine je uručeno priznanje za najbrži ženski tim, a pobjedu u ovoj kategoriji odnijele su trkačice Raiffeisen Bank BiH.
Dobitna kombinacija: Sport i neformalno druženje nakon radnog vremena
Nakon utrke održan je After Run Party i ujedno najveći afterwork party u BiH koji je na jednom mjestu okupio trkače, ali i njihove brojne navijače. Uz spektakularno proglašenje pobjednika, za sjajnu atmosferu pobrinula se DJ Mex i Mirela Laković. Ovaj jedinstveni događaj, koji kombinuje sport i neformalno druženje među kolegama izvan kancelarija, pokazao se kao efikasan za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, ali i kao izuzetna prilika za unapređenje employer brandinga.
Podršku u organizaciji Audi B2B Run utrke pružaju kompanije koje promovišu i žive zdrav i aktivan stil života svojih zaposlenih. Uz brend Audi, kao naslovni sponzor događaja, partneri događaja su i Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa kampanjom Visit Sarajevo, Oaza, Heineken Silver, R&S, Podravka, Only One Catering i Avalon Sports & Health Club.