WAGA, brend iz Konjica, predstavlja unaprijeđenu web trgovinu i ekskluzivnu kolekciju drvorezbarenih proizvoda
Foto: Ines Selimović
Model: Selma Hadžiosmanović
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.
Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.
Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe, bez minimalnog iznosa, sa kodom WAGA20.