Piše: Leyla Mattison
Foto: Studio Soba
WagaWood, brand iz Konjica koji je doslovno uklesan u srce Bosne i Hercegovine, danas otkriva svoj novi identitet kao WAGA. Novo ime, ali vjerna posvećenost istinskoj ljubavi prema drvetu, preciznom drvorezbareskom zanatu i vječnim pričama koje svaki komad drveta nosi.
Ovim korakom, WAGA donosi proširenu kolekciju ručno izrađenih proizvoda od već poznatih unikatnih daski za posluživanje i dekoriranje, profinjenih kutija za nakit, do novih proizvoda kao što su dekorativne kreacije PAR ili ikonični stalak za knjige KRUNA. Posjetioci mogu očekivati jedinstveno iskustvo istraživanja kolekcije, kao i storytellinga vrijednosti WAGA brenda, uživajući u bogatoj historiji i nasljeđu koje inspiriše svaki komad.
“Naš novi identitet WAGA obuhvaća ne samo novo ime, već i sve ono što predstavlja ljubav prema drvetu i tradiciji, ali i predanost očuvanju prirode i kulture. WAGA s ponosom najavljuje lansiranje svoje potpuno nove web stranice WAGA.BA i društvenih mreža s prefinjenim novim brand identitetom. Ovaj korak nadahnjuje se bogatim bh. nasljeđem i predstavlja novo poglavlje u priči o posvećenosti visokom kvalitetu, promociji konjičkog drvorezbarstva, dizajna i održivosti“, kaže Jasmina Dizdarević, idejna kreatorica i vlasnica branda WagaWood.
WAGA se obavezuje da će svaki proizvod nositi priču i tradiciju Konjica, Bosne i Hercegovine, te podijeliti to s cijelim svijetom, kroz novu strategiju eksponiranja na strana tržišta. WAGA proizvodi nisu samo sadašnji dekorativni predmeti, već dragocjene priče i nasljeđe koje će se prenositi generacijama.
“Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, npr. bosanski orah i jasen. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta. Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju“, naglašava Jasmina.
Pod strateškim vodstvom pariške konsultantice Leyle Mattison, sarajevski duo Studio Soba, mostarski kreativni kolektiv Styležurnal te agencija grafičkog dizajna MxN Little Creative Factory zabilježili su ovo uzbudljivo putovanje novim identitetom, fotografijama, i video materijalom koji sada prati razvoj WAGA branda širom svjeta.
Za više informacija i vizualnu prezentaciju nove estetike, posjetite web stranicu WAGA.BA. Budite dio ove prekrasne priče i otkrijte WAGA svijet!
Konjicko drvorezbarstvo je upisano od 2017 godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.