ZI Public Relations: Mi gradimo odnose – Naši klijenti nisu kupci, oni su partneri za čiji uspjeh ulažemo svoje znanje i vrijeme
Zinaida Jamakosmanović, CEO & Founder
ZI Public Relations Consultancy je agencija koja pomaže klijentima da razviju i osnaže svoje brendove i reputaciju, zagovaraju svoje vrijednosti i upravljaju promjenama. Cilj im je uspjeh klijenata, stoga nude profesionalne savjete i primjenu najboljih praksi.
Ova agencija pruža više od same medijske promocije; oblikuju ideje klijenata u priče koje ostavljaju neizbrisiv trag. Njihov tim radi u saradnji s klijentima, prilagođavajući se njihovim potrebama i stvarajući kampanje koje privlače pažnju i ostvaruju mjerljive rezultate.
Sa više od 15 godina iskustva, agenciju ZI Public Relations Consultancy čini odabrani tim, sastavljen od uposlenika i mreže vanjskih stručnih saradnika.
Generalna direktorica i osnivačica ZI Public Relations Consultancy, agencije specijalizirane za sveobuhvatno strateško savjetovanje u odnosima s javnošću i vladama, je Zinaida Jamakosmanović. Njena ekspertiza obuhvata izradu i implementaciju zagovaračkih i komunikacijskih strategija, kao i besprijekornu organizaciju događaja i sastanaka na visokom nivou.
S više od dvije decenije iskustva u oblasti odnosa s javnošću, Zinaida je uspostavila snažnu mrežu kontakata u različitim sektorima u Bosni i Hercegovini i širem regionu.
Njen profesionalni put uključuje uspješno vođenje projekata i savjetovanje u oblasti strateške komunikacije za prestižne diplomatske i međunarodne klijente, uključujući UN, Misiju OSCE-a, NATO, Specijalnog predstavnika EU, i brojne ambasade. Obavljala je i funkciju savjetnice za strateško komuniciranje različitih vladinih institucija na kantonalnom i entitetskom nivou, kao i nevladinih organizacija poput NIKE Foundation i Fonda otvoreno društvo.
Zinaida je pokazala izvrsnost i u vođenju odnosa s javnošću i vladama korporativnih klijenata iz različitih industrija. Značajni primjeri uključuju Adriatic Metals, najveću industrijsku investiciju u BiH, i RCB Nanotehnologija, kompanije koja je napravila globalnu prekretnicu proizvodnjom obnovljenog carbon blacka. Nadalje, u portfelju njenih klijenata nalaze se i Phillip Morris International, Sparkasse Bank, Unicredit Bank, Novomatic, i mnogi drugi.
Kao cijenjenu stručnjakinju za odnose s javnošću u Bosni i Hercegovini, Zinaidu često pozivaju da drži predavanja i obuke za različitu klijentelu, na lokalnom i međunarodnom nivou. Njeno temeljito razumijevanje institucionalne, političke i ekonomske situacije u BiH ukorijenjeno je u ličnim interakcijama i saradnji s dionicima iz različitih sektora, političkim dužnosnicima i institucijama. Ovaj uvid seže unazad do prvih poslijeratnih izbora u BiH, kada je obavljala funkciju stručnjakinje za odnose s javnošću i komunikacije Misije OSCE-a.
Dodatno, Zinaida je prepoznata i kao iskusna moderatorica, trenerica i autorica brojnih izvještaja i članaka.
Pored Zinaide Jamakosmanović, ZI Public Relations Consultancy okuplja multidisciplinarni tim stručnjaka s bogatim iskustvom, nudeći širok spektar usluga osmišljenih kako bi zadovoljili potrebe modernih brendova i organizacija. U nastavku su detaljno opisane usluge u kojima su specijalizirani, uključujući odnose s javnošću, strateško savjetovanje, krizno komuniciranje, digitalni marketing, kreativu i dizajn, organizaciju događaja, oglašavanje, audio i video produkciju, web dizajn i razvoj, kao i edukacije. Svaka od ovih usluga prilagođena je specifičnim potrebama klijenata kako bi se osigurao vidljiv i dugotrajan uspjeh na tržištu.
Ako se niste nikada upitali šta je zajedničko semaforima i odnosima s javnošću, to je u redu. Većina nije. Zadatak PR-a je nekada pronalaziti i stvarati veze. Semafori kontrolišu tok saobraćaja i informišu učesnike kad je bezbjedno da se kreću, a kad treba da stanu. Odnosi s javnošću uključuju upravljanje toka informacija između vas i javnosti s ciljem održavanja pozitivnog imidža. Semafori koriste simboliku boja za signalizaciju i upravljanje ponašanjem u saobraćaju. Odnosi s javnošću, takođe, koriste simbole poruke i komunikacijske strategije kako bi uticali na percepciju ciljne javnosti. Semafori smanjuju rizik od nesreća. Odnosi s javnošću su alat za upravljanje reputacijom koji smanjuje potencijalne rizike od negativnih situacija.
Strateško savjetovanje je poput igre šaha, podrazumijeva dugoročno planiranje i odabir strategija za postizanje ciljeva. Dobri igrači šaha su sposobni prilagoditi se promjenama tokom partije i brzo razvijati nove strategije, isto kao i strateški savjetnici. Analiziranje protivničkog igrača ključno je za pobjedu, a analiza konkurencije ključna je za strateško savjetovanje. Iskusni igrači dobro predviđaju poteze protivnika i razvoj partije, a pravi savjetnici moraju imati istu sposobnost. U šahu, igrači efikasno koriste svoje figure i resurse, baš kao što to trebaju i kompanije.
Možemo se šaliti, ali krizno komuniciranje shvatamo ozbiljno. Kako niti jedna kompanija nije imuna na krizne situacije, ovaj segment odnosa s javnošću dizajniran je da zaštiti i odbrani kompaniju koja se suočava s izazovom svoje reputacije. Plan za krizno komuniciranje predstavlja neophodan dokument svih kompanija ili organizacija čiji profil djelovanja ima potencijal za razvijanje krize. Prekasna, netačna, nepotpuna reakcija ili izostanak reakcije u kriznim situacijama može dovesti do dodatnog narušavanja ugleda. Ukoliko trebate kontinuiranu podršku ili jednokratnu ruku spasa – tu smo za vas.
Možda ste čuli za izreku – baviti se biznisom bez oglašavanja je kao da namigujete djevojci u mraku. Više nije dovoljno biti poznat; danas morate biti kontinuirano prisutni u online prostoru i na društvenim mrežama kako bi vas konzumenti, zatrpani raznim sadržajem, mogli čuti, zapaziti, postati i ostati vaši korisnici i kupci. Naši certificirani stručnjaci uradit će detaljnu analizu tržišta za vas i vaše usluge ili proizvode te vam pomoći da izgradite brend, povećate vidljivost, angažman i prodaju, kreirajući personaliziranu digitalnu strategiju. Strategija digitalnog marketinga je plan za korištenje online kanala i alata radi uspostavljanja optimalnog online prisustva i postizanja specifičnih marketinških ciljeva, uključujući organsko pretraživanje, društvene mreže, plaćene oglase, email marketing i druge medije.
Kreativnost je inteligencija koja se zabavlja – rekao je Albert Einstein, a mi se itekako volimo zabavljati. Tokom života izloženi ste hiljadama reklama, ali samo određene ostaju u sjećanju. Zbog toga je kreativa jezgro svakog uspješnog predstavljanja, jer ima moć da komunicira na više nivoa. Originalnost je uvijek na cijeni i zato ne težimo samo lijepim riječima i vizuelnom efektu, već i stvaranju kompletnog doživljaja.
Ako je kreativa koncept ideja i skica, onda je dizajn njen manifest. Šarena lopta može biti zamišljena i nacrtana na stotinu načina i svaka verzija može biti lijepa na svoj način. Ljepota je u oku posmatrača ali naš tim uvijek teži da vam isporuči ono što želite i što je s profesionalnog aspekta najbolje moguće rješenje.
Austrijski bal u Sarajevu? – Voilà. Franc Ferdinand i Sofija koji šetaju po gradu? – Voilà. Organizacija protokola posjete princa Charlesa, danas kralja UK? – Vrlo rado, ali nažalost otkazana radi pandemije Corona virusa. Stručna konferencija? – Svakako, imamo ih iza sebe trocifren broj. Dan mama? – Ma, naravno da može! Ne dajemo nerealna obećanja, trudimo se da svaki aspekt bude originalan i zaista uživamo u besprijekornim detaljima.
Ovo se odnosi za tradicionalno oglašavanje. Ukoliko ste trebali online oglašavanje, kliknite OVDJE. Nema na čemu! Vršimo zakup medijskog prostora (radio, TV, novine, časopisi), a možemo vam ponuditi i vanjsko oglašavanje (bilbordi, jumbo plakati, plakati) na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine. Izrađujemo sve vrste tradicionalnih reklama (mediji, print, zakup oglasnih prostora, štandovi na sajmovima, distribucija promo materijala, direktna pošta itd.) i, u konačnici, što se tiče oglašavanja, možemo biti veoma (o)glasni!
Sa stanovišta marketinga, prva asocijacija na audio ili video produkciju bila bi stara dobra TV reklama visoke cijene i kvalitete ili radio džingl. Danas su to različiti audio i video formati – spotovi, tutorijali, podkasti, 2D i 3D animacije, igrice, storiji, reelsi i slično. Proizvodnja audio i video sadržaja uključuje pretprodukciju, produkciju i postprodukciju, i možemo vam pomoći u razvoju i izradi svake od ovih faza ili željenih ishoda. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii akcija!
Web stranice su nekada bile prve i jedine prezentacijske stanice na svjetskoj mreži. Bez obzira na pojavu društvenih mreža, portala i drugih kanala, one i dalje predstavljaju vaš rad i daju mu kredibilitet. Razvojem interneta web stranice od statičkih postale su dinamične i transformisale se u web prodavnice i druge interaktivne platforme. Pojavom pametnih telefona došlo je do razvoja aplikacija i promjene u pravilima dizajna. Responzivnost je obaveznost. Ako nas pitate, izuzev funkcionalnosti i SEO optimatizacije, vrhunski dizajn i prilagođenost korisniku ili, što bi Englezi rekli, user-friendly interface, jesu najvažnije stavke prilikom tehničke izrade web stranica. Međutim, kvalitetan web sadržaj odgovoran je za njen dalji razvoj. Javite nam se i “isplesti” ćemo nešto unikatno za vas.
Medijski trening i javni nastup
ZI Public Relations Consultancy pruža usluge treninga za medijski i javni nastup te unapređenje prezentacijskih vještina. Uz pomoć tehnika, medijskog i PR iskustva, ali i sitnih trikova, pomoći ćemo vam da otklonite, umanjite ili prevladate strahove i ostvarite vlastiti potencijal. Treninge javnih nastupa realizujemo individualno ili grupno.
Edukacija | Digitalni Marketing
Edukaciju iz oblasti digitalnog marketinga vrše certificirani stručnjaci našeg tima. Posjedujemo iskustvo obuke u vladinom, nevladinom i komercijalnom sektoru te nakon analize kreiramo personaliziran pristup vašim specifičnim potrebama. Cilj edukacije jeste pružiti kvalitetne, relevantne i praktično korisne savjete i alate te unaprijediti postojeća znanja iz ove oblasti.
Najam telepromptera
Teleprompter ima važnu ulogu u medijskoj produkciji, pružajući govornicima i voditeljima mogućnost čitanja informacija bez gubitka kontakta s publikom ili kamerom. Uz teleprompter, svaki prosječan govornik poboljšava kvalitetu prezentacije i smanjuje potrebu za pamćenjem dugih skripti, te stiče dodatno samopouzdanje. Najčešće se koriste na TV-u, prilikom političkih govora, intervjua i izjava, odnosno u situacijama gdje je ključno održavanje pažnje publike i jasan prenos informacija. Teleprompter možete iznajmiti na dnevnoj osnovi uz mogućnost dostave i preuzimanja na adresi.
Svaki klijent je jedinstven baš kao i otisak kafe.
Njegujemo jedinstven pristup u skladu s vašim potrebama.
Dođite na neobaveznu kafu
da nas upoznate i ostavite svoj trag.
Rado ćemo vam ispričati šta možemo učiniti za vas
da unaprijedite svoj položaj i poslovanje.
Gdje? Skenderija 42
Kada? Od 08:30 do 16:30